Hela dan

hej!
jag vet att det har varit trögt här på bloggen men jag har inte haft tid. jag lovar!! men idag var en ganska bra dag! först hade vi no sen slöjd och jag håller på att sy en onepiece kommer lägga upp en bild på den sen men iaf så hade vi fler lektioner men sen gick jag hem efter skolan och då satte jag på ipaden och gjorde mig en kopp te :) sen satt jag där i nån timma och tittade på pretty little liars och då ringde pappa och frågade om jag skulle med till veterinären för vi behövde hämta grejer där. och sen har vi ätit pizza  och nu sitter jag här nere och spelar planet side 2 ( sjukt kul spel) men nu ska jag fortsätta och mysa här med mitt godis kommer upp en ny design snart! puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback