Godnight♥

hej ska snart lägga mig men jag tänkte bara göra ett kort inlägg först.
men idag har vi möblerat om mitt rum :D är asnöjd men det ska bara upp en hylla sen också. men a vi vaknade typ 8-9 och så åt vi lite frukost sen så slappade jag och ritade upp hur jag ville att rummet skulle se ut och då kom pappa tbx från stallet så rensade vi ut alla möbler och tvättade golvet och så men efter det så la vi in alla möbler igen och så som jag sa så är det bara en hylla kvar som ska upp. och nu så installerar jag en grej till datorn och ska snart lägga mig. men igår fixade jag naglarna och på bilden så ser ni hur dom ser ut kanske inte världens bästa bild men iaf dom är mörkrosa.... men ja nu ska jag nog gå och lägga mig så godnight godnight sleep tight don`t let the bedbugs bite XP



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback