HEEEEEEEEEEELA danđŸ˜ƒâ€

Hej nu har vi varit dĂ€r nere och kollat pĂ„ mello. Nu stretchar vi lite och sĂ„ men idag vaknade jag vid 8 och lĂ„g i sĂ€ngen en stund. Sen gick jag upp och hjĂ€lpte marie att göra frukost till pappa och oss. Sen gick jag upp satte pĂ„ pretty little liars och sen Ă„t vi lunch. vid 12 Ă„kte vi till allum och dĂ„ va min brorsa inne pĂ„ dressman och sĂ„ köpte han lite grejer men det Ă€r inte han som jag ska skriva om men vi va inne pĂ„ lindex och jag hade tĂ€nkt köpa en ansiktmask men det blev inte sĂ„:( vi gick in pĂ„ bik bok och dĂ€r ska jag tbx igen för att köpa ett par skor som Ă€r skitsnygga:) sen tog vi en fika pĂ„ ett franskt fika stĂ€lle, jag Ă„t en kula med choklad glass, seriöst dom har vĂ€rldens godaste glass!! Men efter det Ă„kte vi hem och Ă„t jĂ€tte god kyckling med potatisklyftor och sĂ„s, sen tog vi fram godis och satte jag om emma os framför ipaden och kollade pĂ„ pretty little liars igen efter en stund ropar marie att mello börjar sĂ„ vi gĂ„r ner och kollar och jag hejade pĂ„ Yohio dom Ă€r vĂ€rldsbĂ€st assĂ„ har varit ett fan i mĂ„nader innan jag visste att han skulle med i mello men han gick iaf till final med david lindgren. Sen gick vi upp och satte pĂ„ musik och stretchade och nu Ă€r jag bara nĂ„gra centimeter frĂ„n att gĂ„ ner i spagat! "Happy girl" men nu ska jag sova sĂ„ vi ses bye❀




Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback